Official Asa Akira
 

Official Asa Akira

Exclusive Videos
 

Exclusive Videos

Exclusive Photos
 

Exclusive Photos

Twitter Weekly Updates for 2009-12-13

  • Heading to Doras familys house in Yonkers #
  • @chickipedia yupp, except my birthday is January 3rd.. Dunno why wikipedia has it wrong? Thanks, @MasterGio !!! #
  • Yankees hats and Northfaces galore… I'm going crazyy!!! #
  • @eileen_31 works everytime..! The 9th. Wait, why r we twitter-communicating? #
  • @WolfHudsonXXX hahahahahahahahaha! P.s. Guess who rode the metronorth Hudson line today… Mmmhhhmmm #
  • My blog has a new look… It's now in my favorite color! Lemme kno whachu think : ). http://Www.AsaAkira.com #
  • @WolfHudsonXXX ur so bad… In a very good way : ) #
  • @WolfHudsonXXX just visiting my family. It's cold as hell but omg.. The boys… THE BOYS!!!! #
  • Having a very serious YouTube party w my mom. #
  • @roccoreedxxx virtual point+laugh : p #
  • @roccoreedxxx the 9th : ) #
  • @voilaviola haha my fav color is grey!! #
  • @roccoreedxxx yupp I'm going w EvilAngel #
  • @eileen_31 sounds good! I'm in! #
  • RT @Brazzers: pornstarslikeitbig trailer out starring @AsaAkira
    & @kerrylouisexxx (NSFW) http://bit.ly/8WNWCK scene comes out next week #
  • I miss the puggles so much right now. Heading to Blue Ribbon soon tho : ) #
  • The guy from Kings of Leon is so hot it hurts lol #
  • @danadearmond Is this a dream? #
  • Yayy heading to Blue Ribbon!!! #
  • Just ran into my ex-husband at my fav restaurant lolol #
  • The funniest part is that the staff knows our whole history! We actually broke up here lololol… I'm sure their all gossiping in the back! #
  • Heading back from dinner at 2am… I miss newyork!!!! #
  • On my way to airport.. It's raining.. The city is crying cause i'm leaving : ( #
  • @TheVH1 I'm not in the same situation as u but I hateeee when cab drivers do that! Defeats the whole purpose of taking a cab?! #
  • Watched 17Again on the plane… I'm a little embarassed at how much I LOVED it #
  • Howww happy am I to be w my babies?!?!!! Just went for a walk in the rain : ) #
  • Damn I just got 13 voicemails at once, I hatteee how iPhone does this… Most if them were for work, now I look like an asshole : ( #
  • @MickBluexxx yupp got in yesterday. Wanna shoot soon? #
  • @j_boogie_sf did u illegally download a tethering software? I did a while back and it fucked my VM up #
  • @Brazzers who's managing this account? #
  • @sophiedee good, happy to be back! Glad ur feeling better… Wanna shoot content soon? Maybe even in Vegas? #
  • @voilaviola but his personality is very non-rawr #
  • @Amile_Waters thanks! How u been? #
  • @isistaylor note to self: Isis Taylor, vagina+meal #
  • @RogerTPipe I'll wear the VERY dress, I'll make sure not to wash it! #
  • @meganstokes he's such a good actor, too! Omg I wanna watch it again right now #
  • @hustlaaa4 he can be. #
  • @MsKaylaHart in 2010.. Wink wink #
  • @KellyDivine hey u! I just got back, let's shoot soon! R u tryin to shoot content in Vegas? #
  • Done w the gym… Cuddling w the puggles while my fence is being built. One of the workers called my dogs not just cute, but Beautiful : ) #
  • @Brazzers i <3 Butler in reply to Brazzers #
  • @thejessicadrake hey I just cut my hair today too. We must live on the same wavelength or something : ) #
  • @thejessicadrake we r SO hardcore! #
  • @ethanhawkxxx did I just c u on nordhoff? #
  • @ethanhawkxxx I knew u were thinking that!!!! Lololol #
  • Tweetdeck… Thank u thank u thank u for changing the DM format. U saw that, @kaylani_lei ?! #
  • @TheVH1 cuteeeee! Perfect length, that's hard to achieve. #
  • @misskyleereese awww!!! Is that a pug?? I have 2 puggles!! #
  • @misskyleereese we should playdate : ) #
  • So over being on vacation. Can't wait to get back to work tomoro!!!! I'm gonna have sex with Alektra Blue : ) #
  • Hahaa RT @billmaher: What's really f ed up is that u can become a billionaire playing a dumb sport like golf #
  • @kaylani_lei hahahaha #
  • Just got my signing schedule for Evil Angel for @AEexpo2010 I'll post it on my site http://www.AsaAkira.com #
  • Just got my signing schedule for Evil Angel for @AEexpo I'll post it on my site http://www.AsaAkira.com #
  • @sophiedee girl we just tweeted the same thing at the same time, and both tagged @AEexpo wrong #
  • @StevieJ102 um. Me & @kaylani_lei already RT'd that… Like half an HOUR ago. Ur late. #
  • @RayleneXXX is that a bad thing? #
  • OBSESSED is on netflix watch instantly! I've been secretly dying to c this. #
  • @thejessicadrake damn that WAS a good girlfight! Kinda hot the way ali larter was smiling while beyonce was beating on her. Lol. #
  • @spanishdollxxx and then fuck!! #
  • (why is everything U say is so cute?) RT @WolfHudsonXXX: @AsaAkira I'm so jealous that you know Raylene. LOL #
  • @JAGnLA I'm far west! Lol #
  • @JAGnLA the state farthest to the west on the western hemisphere… Also known as "I'm back in Cali" #
  • @mika_tan well that's not very Asian of u. #
  • @mika_tan haha u beat me to it #
  • My poor babies are SOAKING!! And we didn't even walk for that long… #
  • @KharaCara hahaa!! Thanks! P.s. Ur hott!! #
  • @Destiny_666 yup, r u? #
  • @KharaCara hahahaha stop it, UR a pp! We could totally like, be friends! #
  • My calltime is 4pm, I have soooo much to do before then but this rain is so unmotivating… I just wanna sit here and cuddle #
  • @WolfHudsonXXX ur such a tease. : p #
  • @Destiny_666 of course : ) lemme kno. #
  • @bighobin @ronstoppable_1 bigdaddy!!! #
  • @MsKaylaHart I think it could seriously go both ways. But hey either way ull have fun! #
  • @WolfHudsonXXX STOP! Lol #
  • @MsKaylaHart I kno exactly what u mean! Shhh don't tell #
  • @MsKaylaHart how about me licking ur vagina : ) #
  • Just got to set… Yayyy @spanishdollxxx is here! #
  • @LukeIsBack omg. What happened to that one interview… Did I space out n forget??? If so I'm SO sorry…? #
  • @LukeIsBack I'll email u some tonight. And if I don't, pleasssee remind me… My memory is shit. #
  • The power went out and we r shooting in a Bin Laden house #
  • Ok generator is here! Heading into makeup, shoot is still on #
  • RT @clubalektrablue: About to get started. Working with @asaakira and @Breannebenson. Yum! http://twitpic.com/tblk6 #
  • Late shoot but damn that was some yummy sex… Gonna shoot some more pics, then time to head home : ) #
  • @LukeIsBack actually its better u get the pics from @PubaPower, they kno much more about photos than i.. id prob send it wrong or something in reply to LukeIsBack #
  • Gonna hit the gym, do laundry, then shoot some stuff for http://www.AsaAkira.com today : ) #
  • @madelynmarie do u go to the one on victory? #
  • Caught JerseyShore for the 1st time… R the words in "" marks after their names (i.e."the situation") their nicknames? or just fav phrases? #
  • @KristinaRosexxx omg and @DanaDearmond told me kings of Leon r all BROTHERS. Ugh just kill me now! After gangbang. #
  • Sooo just as I was thinking "shit, I just discovered the best show EVER(jerseyshore) and I'm supposed to be shooting for my site," the … #
  • …fucking power went out. Is this a sign to get off my lazy ass? Or just mercury in retrograde? #
  • (Gaaahahahaha) RT @spanishdollxxx: Dear asian in front of me…drive! (Sorry @asaakira lol) #
  • Two power outtages in two diff locations in two days. R u fucking joking me right now. #